Menu
close
en
/
pl
menu

[oferta]

Usługi reklamy cyfrowej na stacjach paliw od Indoor Media

Wyświetlanie reklamy na ekranach cyfrowych w strefie oczekiwania przy kasach na stacjach paliwowych na terenie całej Polski

600+

ekranów

8

aglomeracji

100+

miast

13+ mln

kontaktów

[nasze nośniki]

Nasze 24 calowe ekrany umieszczone są zgodnie z unikalną koncepcją pozycjonowania nośników reklamowych Indoor Media w strefie oczekiwania przy kasach, na poziomie wzroku klientów, ekrany skierowane w stronę klientów

[twoi klienci na stacjach paliw: portret odbiorcy premium]

Na stacjach paliw, na których znajdują się nasze nośniki, spotykamy młodych, dynamicznych i zamożnych klientów. Badanie Justtag wykazało, że ta grupa charakteryzuje się aktywnym stylem życia, wysokimi dochodami i świadomym podejściem do marek. Nasz format działa jak inteligentny filtr offline, umożliwiając precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców premium, bez zbędnych nakładów na zasięg.

Na podstawie badania Justtag

Entuzjaści technologii

Stanowi 33% populacji

Osoby wydające dużo

Stanowi 41% populacji

Entuzjaści motoryzacji

Stanowi 56% populacji

Fani remontów i urządzania wnętrz

Stanowi 33% populacji

Aktywni i sportowi

Stanowi 20% populacji

Trendysetterzy

Stanowi 18% populacji

Smakosze

Stanowi 42% populacji

Podróżnicy

Stanowi 54% populacji

Imprezowicze

Stanowi 14% populacji

Karierowicze

Stanowi 39% populacji

[demografia na stacjach Shell Polska]

Kto odwiedza stacje Shell?

Na podstawie badania Justtag

Na stacjach Shell Polska odwiedzają klienci o różnym profilu demograficznym, co sprawia, że nasze nośniki reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców. Z analizy wynika, że najwięcej klientów stanowią osoby w wieku 25–34 oraz 45–54 lata. To dynamiczna i aktywnа grupa, która często korzysta z usług stacji paliw podczas codziennych dojazdów do pracy. Warto również zauważyć, że kobiety częściej odwiedzają nasze stacje niż mężczyźni, co otwiera dodatkowe możliwości dotarcia do grupy premium konsumentów. Większość klientów to osoby pracujące, co świadczy o ich wysokiej aktywności oraz regularnym korzystaniu z usług, takich jak zakup paliwa, napojów, czy jedzenia. Dzięki różnorodności naszej klienteli, reklama na stacjach Shell pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej i efektywne wykorzystanie przestrzeni reklamowej.

Udział odbiorców w grupach wiekowych

Udział kobiet i mężczyzn wśród odbiorców

[nasza widownia]

6 milionów unikalnych osób odwiedzających stacje paliwowe w Polsce to aktualny miesięczny zasięg sieci Indoor Media według badania Justtag, przeprowadzonego w lutym 2025. Co drugi odbiorca sieci Indoor Media to pasjonat motoryzacji i miłośnik podróży. Ponad 40% odbiorców wydaje na zakupy więcej niż przeciętny konsument. Więcej szczegółów w badaniach audytorium sieci Indoor Media do pobrania poniżej:

Dowiedz się więcej o odbiorcach sieci Indoor Media i segmentach naszych użytkowników

[pomagamy w planowaniu kampanii: Zasięgowe Pakiety Reklamowe]

Skuteczna reklama zaczyna się od właściwego podejścia do określenia zasięgu kampanii i częstotliwości interakcji z widownią. Dla ułatwienia planowania komunikacji w sieci Indoor Media przygotowaliśmy 10 pakietów zasięgowych:

Ogólnopolski Max 60

Cała Polska

Cena netto: 280 964 zł

CPM: 19,34 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 60 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 10 924 991
  • Liczba stacji: 211
  • Liczba ekranów: 435
  • Liczba wyświetleń: 14 526 600

Miasta G8 60

8 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin)

Cena netto: 195 104 zł

CPM: 32,35 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 60 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 5 419 377
  • Liczba stacji: 91
  • Liczba ekranów: 181
  • Liczba wyświetleń: 6 030 120

Aglomeracje G8 60

8 największych aglomeracji Polski (Warszawska, Krakowska, Trójmiejska, Łódzka, Poznańska, Katowicka, Wrocławska, Szczecińska)

Cena netto: 242 884 zł

CPM: 19,77 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 60 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 9 444 299
  • Liczba stacji: 179
  • Liczba ekranów: 368
  • Liczba wyświetleń: 12 283 440

Short-term Polska 60

Cała Polska

Cena netto: 177 642 zł

CPM: 27,08 zł

  • Długość kampanii: 2 tygodni
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 60 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 4 933 867
  • Liczba stacji: 211
  • Liczba ekranów: 435
  • Liczba wyświetleń: 6 560 400

Tourist Polska 60

Wybrzeże, Góry, Mazury

Cena netto: 35 177 zł

CPM: 26,57 zł

  • Długość kampanii: 2 tygodni
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 60 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 976 984
  • Liczba stacji: 42
  • Liczba ekranów: 88
  • Liczba wyświetleń: 1 323 840

Ogólnopolski Max 30

Cała Polska

Cena netto: 140 482 zł

CPM: 19,34 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 30 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 5 462 496
  • Liczba stacji: 211
  • Liczba ekranów: 435
  • Liczba wyświetleń: 7 263 300

Miasta G8 30

8 największych miast Polski (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Wrocław, Szczecin)

Cena netto: 97 552 zł

CPM: 32,35 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 30 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 2 709 688
  • Liczba stacji: 91
  • Liczba ekranów: 181
  • Liczba wyświetleń: 3 015 060

Aglomeracje G8 30

8 największych aglomeracji (Warszawska, Krakowska, Trójmiejska, Łódzka, Poznańska, Katowicka, Wrocławska, Szczecińska)

Cena netto: 121 442 zł

CPM: 19,77 zł

  • Długość kampanii: 1 miesiąc
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 30 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 4 722 149
  • Liczba stacji: 179
  • Liczba ekranów: 368
  • Liczba wyświetleń: 6 141 720

Short-term Polska 30

Cała Polska

Cena netto: 88 821 zł

CPM: 27,08 zł

  • Długość kampanii: 2 tygodni
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 30 spotów na godz.
  • Liczba kontaktów: 2 466 933
  • Liczba stacji: 211
  • Liczba ekranów: 435
  • Liczba wyświetleń: 3 280 200

Tourist Polska 30

Wybrzeże, Góry, Mazury

Cena netto: 17 588 zł

CPM: 26,57 zł

  • Długość kampanii: 2 tygodni
  • Długość spotu: 10 sec.
  • Częstotliwość: 30 spotów на godz
  • Liczba kontaktów: 488 492
  • Liczba stacji: 42
  • Liczba ekranów: 88
  • Liczba wyświetleń: 661 920

Wszystkie pakiety — za jednym kliknięciem!

Pobierz

[nie udało Ci się znaleźć odpowiedniego pakietu?]

Skontaktuj się z nami a nasz doradca przygotuje indywidualne rozwiązanie dla twojej kampanii reklamowej

Skontaktuj się z nami

[specyfikacja techniczna]

Aby Twoja reklama została wyświetlana prawidłowo, ważne jest uwzględnienie wymagań technicznych dotyczących materiałów reklamowych. Zapoznaj się ze specyfikacją techniczną i instrukcją przygotowania plików:

Pobierz plik