Indoor Media – doświadczenie, zasięg i technologia w reklamie cyfrowej DOOH
[o nas]
Indoor Media to wiodąca firma reklamy Digital Out-Of-Home na stacjach paliw w Polsce. Firma założona przez grupę ekspertów o wspólnej pasji i wieloletnim doświadczeniu w branży OOH, DIGITAL i DOOH. W Polsce firma łączy ekspertów rynku lokalnego z wieloletnim doświadczeniem pracy w branży na rynkach innych krajów.
Nasz cel: zaproponować markom skuteczną reklamę na stacjach paliwowych, wykorzystując innowacyjne podejście technologiczne w celu przyciągania uwagi klientów oraz zwiększenia rozpoznawalności marki
[nasi eksperci]

Prezes Zarządu
Rodion Syczewski

Country Sales Manager
Adam Wojdyło

Business Development Manager
Katarzyna Słyk
[aktualności]
Aktualne wydarzenia w firmie, nowe projekty i newsy ze świata reklamy zewnętrznej

11.04.2025
Jak kampania reklamowa Digital Out-of-Home
Zintegrowana kampania, łącząca potencjał Digital Out-of-Home, kreatywności i technologii AI, pokazała, że nawet przy ograniczonym budżecie można osiągnąć dobre wyniki, jeśli strategia komunikacji jest spójna i ukierunkowana na wartości. Zaangażowanie odbiorców zaczyna się od przyciągającego obrazu, ale trwa, gdy marka mówi językiem emocji i odpowiedzialności.
04.03.2025
Shell + Indoor Media: efektywny kontakt z tymi, którzy kupują więcej
Stacje paliw Shell Polska to nie tylko infrastruktura logistyczna, ale również platforma B2B do skutecznego kontaktu z wartościową grupą konsumentów.[zaufali nam]










